فروش اسب در اردبیل

فروش اسب در اردبیل

فروش اسب در اردبیل
فروش اسب در اردبیل

فروش اسب در اردبیل

فروش اسب در اردبیل ظرفیت اسبها برای استفاده از یادگیری ابزاری در زندگی روزمره خود می تواند.

فروش اسب در رشت

توسط یک مادیان 23 ساله ای که در دانشگاه مونیخ تحصیل کردم نشان داده شود ().

اگرچه مادیان غالباً به طور معمول می نوشید و می خورد ،

اما او و دو اسب دیگر در انبار ، گاهاً قبل از مصرف آب زباله ،

جلسه ای از غرق یونجه را در آب آغاز می کردند. صفت مادیان بلند کردن یونجه از شمع کف با کشیدن مقادیر زیاد بود

خرید اسب در اردبیل

یک دیوار در نزدیکی دیوار و یک قفسه بتونی در قسمت پشتی غرفه او. یونجه در کنار قفسه با پوزه خود رانده شد

تا اینکه در برابر یک حوضچه آب کوچک متصل به دیواره عقب قرار گیرد.

سپس مادیان مقادیر کمی یونجه را در دندانهای برش خورده خود گرفت ،

یونجه را درون حوضچه آب فرو برد و جوید. بیش از یک غوطه وری اغلب قبل از تعویض یونجه رخ داده و روند آن تکرار می شود.

با هر بارگیری ، صفحه فشار دستگاه آبیاری با اسب فعال شد ، بنابراین به زودی جریان آب قفسه ،

خرید و فروش اسب در اردبیل

دیوار و کف اشباع شده را نشان می دهد. رفتار مرطوب کنندگی یونجه یک رفتار کلیشه ای نبوده یا بدون هدف انجام شده است.

مرطوب کردن یونجه انگیزه بود. چمن برش تازه نه به قفسه منتقل شد

و نه در آب غرق شد. یونجه به مدت یک ساعت در آب خیسیده و تغذیه شده به مادیان نیز صفت معمولی را القا نمی کند.

اما به محض حضور یونجه خشک ،

فروش اسب کرد در اردبیل

مادیان شروع به نوشیدن ماده خشک در حوضه آب او به طور متوسط ​​5.1 بار در دقیقه به عنوان غذا خوردند.

هنگامی که دستگاه آبیاری خاموش شد و هیچ آب در حوضه موجود نبود ،

صفت همانطور که در شکل 7.1 نشان داده شده است از بین می رود (خاموش).

بازیابی الگوی رفتاری بلافاصله پس از بازیابی جریان آب من به دستگاه انجام شد.

برای آزمایش اینکه آیا صفت منحصر به فرد در دستگاه آبیاری فعال شده است ،

من پاسخ به حوضه آب را خاموش کردم ،

 

سپس دو سطل حاوی آب در حالت افسردگی قفسه قرار گرفتند.

خیلی زود مادیان شروع به غرق کردن یونجه در سطل کردند () و بندرت آب حوضه را امتحان می کرد.

با این حال ، به محض دیدن اسب سوپاپ دستکاری شده برای بازگرداندن جریان آب به دستگاه خودآبی شدن ،

او رفتار مرطوب کننده یونجه خود را منحصراً به حوضه آب منتقل کرد.

بنابراین ، مادیان توانایی قابل توجهی در استفاده از دانش خود را از طریق یادگیری به دست آوردند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *